Eğitimin Adı:
ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Temel Eğitimi
ISO 9001 : 2015 kalite yönetim sistemi, firmada global ölçekte ve etkili bir kalite anlayışının olduğunu ifade eden bir standarttır. Bu standarttın içerisinde istenen şartları yerine getiren ve bunları sürekli olarak iyileştiren işletmeler bu standartı uyguladıklarını çeşitli denetimler ile kanıtlayarak bu standartın belgesine sahip olurlar. Böylece sağladığımız ürün ve/veya hizmeti müşterilerimize bekledikleri seviyede ve süreklilik arz eden bir kalitede sunabiliriz.
Kuruluş büyüklüğünden, ürettiği ürün veya hizmet türünden bağımsız, kamu/özel fark etmeksizin bu standart hastaneler, marketler, endüstri kuruluşları gibi çok geniş bir yelpazede uygulanmaktadır. Çok yaygın olarak uygulanan global ölçekteki bu kalite yönetim sistemi standartına hakim olmak sizlere oldukça değer katan bir ayrıcalık olacaktır.
Eğitimin Amacı:
Eğitimin amacı, katılımcıların ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Standardı gerekliliklerine göre Kalite Yönetim Sistemi’nin kurulması, sürdürülmesi ve sürekli geliştirilebilmesi için gerekli olan tüm temel bilgiye sahip olmalarını sağlamaktır.
Hedef Kitle:
Bu eğitim, uluslararası bir standart olan ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi konusunda
uzmanlaşmak isteyen, işletmelerin kalite süreçlerinde aktif rol alan ya da almak isteyen yöneticiler, çalışanlar, denetçi adayları ve bu konuda kariyer hedefleyen adaylar için düzenlenmektedir.
Katılım Ön Şartı:
Bu eğitime katılım için herhangi bir ön şart bulunmamaktadır. Dileyen herkes eğitimimize katılım sağlayabilir.
Eğitimin Süresi:
16 saat (2 gün)
Eğitimin İçeriği:
ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Maddelerin İncelenmesi
4. Kuruluş Yapısı Maddesi
Kuruluş ve Yapısının Anlaşılması
İlgili Tarafların İhtiyaç ve Beklentilerinin Anlaşılması
Kalite Yönetim Sisteminin Kapsamının Belirlenmesi
Kalite Yönetim Sistemi ve Prosesleri
5.Liderlik Maddesi
Liderlik ve Taahhüt
Kalite Politikası
Organizasyonel Sorumluluk ve Yetkiler
6.Planlama Maddesi
Risklere ve Fırsatlara Yönelik Faaliyetler
Kalite Hedefleri ve Hedeflere Yönelik Çalışmalar
Değişikliklerin Planlaması
7.Destek Maddesi
Kaynaklar
Yetkinlik
Farkındalık
İletişim
Dökümante Bilgiler
8.Operasyon Maddesi
Operasyonel Planlama ve Kontrol
Ürün ve Hizmetler İçin Şartların Belirlenmesi
Ürün ve Hizmetlerin Tasarım ve Geliştirilmesi
Dışarıdan Sağlanan Ürün Ve Hizmetlerin Kontrolü
Üretim ve Hizmetin Sağlanması
Ürün ve Hizmetin Serbest Bırakılması
Uygun Olmayan Proses Çıktıları Ürünler ve Hizmetler
9.Performans Ölçüm Maddesi
İzleme,Ölçme,Analiz ve Değerlendirme
İç Denetim
Yönetimin Gözden Geçirmesi
10.İyileştirme Maddesi
Genel Uygunsuzluk ve Düzeltici Faaliyet
Sürekli İyileştirme