Eğitimin Adı: 

ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Temel Eğitimi

ISO 9001 : 2015 kalite yönetim sistemi, firmada global ölçekte ve etkili bir kalite anlayışının olduğunu ifade eden bir standarttır. Bu standarttın içerisinde istenen şartları yerine getiren ve bunları sürekli olarak iyileştiren işletmeler bu standartı uyguladıklarını çeşitli denetimler ile kanıtlayarak bu standartın belgesine sahip olurlar. Böylece sağladığımız ürün ve/veya hizmeti müşterilerimize bekledikleri seviyede ve süreklilik arz eden bir kalitede sunabiliriz.

Kuruluş büyüklüğünden, ürettiği ürün veya hizmet türünden bağımsız, kamu/özel fark etmeksizin bu standart hastaneler, marketler, endüstri kuruluşları gibi çok geniş bir yelpazede uygulanmaktadır. Çok yaygın olarak uygulanan global ölçekteki bu kalite yönetim sistemi standartına hakim olmak sizlere oldukça değer katan bir ayrıcalık olacaktır.

Eğitimin Amacı:
Eğitimin amacı, katılımcıların ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Standardı gerekliliklerine göre Kalite Yönetim Sistemi’nin kurulması, sürdürülmesi ve sürekli geliştirilebilmesi için gerekli olan tüm temel bilgiye sahip olmalarını sağlamaktır.

Hedef Kitle:

Bu eğitim, uluslararası bir standart olan ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi konusunda

uzmanlaşmak isteyen, işletmelerin kalite süreçlerinde aktif rol alan ya da almak isteyen yöneticiler, çalışanlar, denetçi adayları ve bu konuda kariyer hedefleyen adaylar için düzenlenmektedir.

Katılım Ön Şartı:
Bu eğitime katılım için herhangi bir ön şart bulunmamaktadır. Dileyen herkes eğitimimize katılım sağlayabilir.

Eğitimin Süresi:
16 saat (2 gün)

Eğitimin İçeriği:

ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Maddelerin İncelenmesi

4. Kuruluş Yapısı Maddesi

Kuruluş ve  Yapısının Anlaşılması  

İlgili Tarafların İhtiyaç ve Beklentilerinin Anlaşılması

Kalite Yönetim Sisteminin Kapsamının Belirlenmesi

Kalite Yönetim Sistemi ve Prosesleri

5.Liderlik Maddesi

Liderlik ve Taahhüt

Kalite Politikası 

Organizasyonel Sorumluluk ve Yetkiler

6.Planlama Maddesi

Risklere ve Fırsatlara Yönelik Faaliyetler

Kalite Hedefleri ve Hedeflere Yönelik Çalışmalar

Değişikliklerin Planlaması

7.Destek Maddesi

Kaynaklar

Yetkinlik

Farkındalık

İletişim

Dökümante Bilgiler

8.Operasyon Maddesi

Operasyonel Planlama ve Kontrol

Ürün ve Hizmetler İçin Şartların Belirlenmesi

Ürün ve Hizmetlerin Tasarım ve Geliştirilmesi

Dışarıdan Sağlanan Ürün Ve Hizmetlerin Kontrolü      

Üretim ve Hizmetin Sağlanması

Ürün ve Hizmetin Serbest Bırakılması

Uygun Olmayan Proses Çıktıları Ürünler ve Hizmetler

9.Performans Ölçüm Maddesi

İzleme,Ölçme,Analiz ve Değerlendirme

İç Denetim

Yönetimin Gözden Geçirmesi

10.İyileştirme Maddesi

Genel Uygunsuzluk ve Düzeltici Faaliyet

Sürekli İyileştirme